good morning


Sitter och kollar på våra bästa år (jag vet jag kollar FORTFARANDE på sånt),
det var länge sen man hade den tiden att sitta och kolla på det, och eftersom
det varit mitt favorit tvprogram för ett par år sen så var jag tvungen att inte
byta kanal. Om en stund kommer kussen och Ilma hit, senare ska jag in till
stan. Idag blir det smyckeshöpping hade jag tänkt mig, sen har jag köpt min
nyårsklänning men jag vill se om det finns något bättre (typiskt mig).
Dags för frukost ! hörs later lovers. Kisses


Kommentarer
Postat av: Lisa

Såå snyggt! :D gillar sånt, köpte själv nyss en klocka!

2009-12-28 @ 18:02:31
URL: http://lisaamelie.blogg.se/
Postat av: Mirna

Oh, äntligen någon som följa VBÅ! :D

2009-12-28 @ 23:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0