jag lever


nyår bokat ! stockholm/norrköping 30/12 - 2/1 :

Heeey all ! Känns som evigheter sen jag bloggade fasst de senast
var i fredags. Sitter hemma hos päronen har haft en hur bra helg som helst
massa skratt och mys, vi har även bowlat och spelat monopol.
Ingår blev det pulkaåkning, inte för min del men mina andra huliganer
hade det allt dör utmanat vissa skadade sig också och dem vill
göra om det hehe. Iaf bror kommer hem med pizza snart så det ska
käkas och sen blir det myspys med familjen. hörs lovers ! kisses


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej , varför har du aldrig bilder på dej själv , vi kan ju alltid googla om vi vill se dom här bilderna...

2009-12-21 @ 21:13:54
Postat av: Jessica Limont

Hej! Läänge sen nu.. Tänkte på dig häromdagen, och letade mig fram till din gamla blogg.. Där stod det att du bloggade här nu:)

Ville bara önska dig god jul!

KRAM

2009-12-21 @ 23:41:36
URL: http://mrmrs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0