Nelly dag 1


Heey readers ! allt bra med er idag ? Jag mår nästan toppen, eller rättare
sagt min dag började toppen vaknade tog bussen till praktiken och där
fick jag börja lite lätt, rundtur, jobba vid datorn med lite photox och så
fick jag ett litet projekt av nellys designer. Jag ska designa lite klänningar
så det ska bli kul att hålla på med det under denna veckan, så får jag även
vara med på stylingen och fotograferingen.

Tbx till det där som "nästan" var toppen! självklart när man haft en
hur bra dag som helst så finns det alltid människor som lyckas förstöra
den glädjen och tack för det ! Men jag ska glädja mig själv med att
laga mat och bara vila ut mig, en lång dag väntar imorgon.
Later lovers ! Kisses


Kommentarer
Postat av: selma

Härligt det! Jo, helgen var go den, kan inte klaga:) Kom att tänka på en sak, du designar ju kläder och så, jag tar studenten nästa år och jag vill att någon ska sy min balklänning, känner du till någon bra? Lite svår fråga kanske, eftersom vi inte ens bor i samma kretsar men tänkte ifall du känner till någon, värt att fråga:)

2009-12-14 @ 19:19:05
URL: http://selmakovacevic.blogg.se/
Postat av: A

ne lite plugg,chill,slapp ,fest haha njuta helt enkelt :D själv?:) fan va nice nelly wiie :)

2009-12-15 @ 16:36:09
URL: http://aaanela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0