Praktik dag 2


Heey readers ! Har precis käkat lunch, det blev pannkakor - gott !
Nu sitter jag på min arbetsplats och försöker få fram ideer till
kläningarna jag ska göra tills fredag och det känns som det tagit stopp
med ideer, och jag känner att jag börjar få ont i huvudet och känner mig
nästan sjuk ? NEJ, detta får ju inte hända! jag ska dircka en massa te
och äta mycket citron när jag kommer hem så jag klarar denna veckan.

Ska en sväng till skolan efter praktiken me, har en hel del att
fixa angående ett projekt vi håller på med i skolan. hoppas jag
överlever detta året bara känns som jag aldrig får chansen att
vila ut riktigt - back 2 work ! hörs later, kisses


Kommentarer
Postat av: Sandra

Din syn verkar fungera alldeles utmärkt :) Visst jobbar jag på Nelly! Är du också där och jobbar?

2009-12-15 @ 21:44:36
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0