Praktik


Heey lovers ! hoppas ni haft det bra sen jag skrev senast ? Nu är jag hemma
efter att ha varit hos mina kära kusiner sen blev det en promenad och jag
har även varit duktig och handlat. Imorgon börjar jag praktiken redan klockan 08:00,
vilket är lite ovanligt tidigt för mej och jag måste ta bussen halv 8.
Det blir att lägga sig tidigt ikväll redan vid 10 så jag är pigg till första
dagen på min praktik. Jag säger det igen, ska bli riktigt kul att praktisera
denna veckan som kommer, jag kan även kila lite bättre på deras
sortiment så kanske jag hittar någon nyårsoutfit så jag slipper sy,
eftersom jag har så mycket på G så jag hinner inte äns åka iväg för att
kolla på tyg. Nu ska jag fixa ihop något att äta sen duschen och så kommer
klockan gå so fort så läggdags efter det skulle jag tro. Natti natti !


Kommentarer
Postat av: selma

SV: Ah, jag förstår precis vad du menar. Bra vardagsunderhållning iallafall. Haft en bra helg?

2009-12-13 @ 20:57:34
URL: http://selmakovacevic.blogg.se/
Postat av: A

haha aa men nu har jag "lov" iaf (:

2009-12-14 @ 14:27:07
URL: http://aaanela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0