sjukling


Jag visste det ! jag visste att jag började bli sjuk:( ussh idag missar
jag även min praktik vilket känns väldigt tråkigt när man bara har nu
denna veckan på sig :/ Jag hoppas detta bara dröjjer en dag och att
jag imorgon kan åka dit igen. Men ska dricka massa tee för att hålla
mig frisk. På fredag åker jag hem till småland igen och till dem bästa.
Fredag ska ja spendera med Jaca, dado och min småtå;D
Lördag blir det fest, får se vad jag ska hitta för outfit ! Men nu så
tbx till soffan och min teekopp ! Hörs later lovers, Kisses


Kommentarer
Postat av: Sandra

Se till att bli frisk nu så jag får se dig på jobbet imorn :) hehe

2009-12-16 @ 20:39:04
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: jaca

snart fredag!! :))

2009-12-17 @ 18:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0