Snart fredag !


Heeey all! allt bra med er? Jag mår toppen, snart fredag och helg
det blir fest i göteborg sen blir det shopping på mellandagsrean!

Idag har jag varit i växjö hela dagen, hittade mig en söt plyshklänning
med puffärmar som jag kommer klä på mig på fredag, så tänkte jag mig
mina rosa pumps nertill, dem jag köpte i Paris om ni minns d? annars ser ni
på bilden ovanför. Får se vad jag ska ta för smycken till men blir nog
ganska enkelt skulle jag tro. Dags att sova nu imorgon blir det umgås
så mycket med familjen som det går, fredag blir det borås igen.
God natt ! Kisses


Kommentarer
Postat av: mirela

svar; aha, Gud så kul det låter.. Förlåt om jag frågar nu men tjänar du bra? Asså att du kan köpa vad som helst utan att kolla i plånboken och tänka ojdå får inte shoppa mer och så?

2009-12-24 @ 10:32:26
URL: http://brkicmirela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0