Söndag

Heeej all ! Ännu en helg är över och kvar är bara en tråkig söndag.
Jag är hemma i Borås nu, har varit det sen i fredags. Det blev Göteborg
på juldageb och jag hade en toppekväll i club-grottan, det som var mindre
kul va det cpiga vädret då man bara kunde köra typ 80km/tim på motorvägen.
Jag ska inte ta den kvällen mer i detalj hehe, jag kom hem halv 6 på
morgonen och sen skulle jag upp 9 för att åka till gbg för shopping.
Ja ni kan ju tänka er hur sliten jag var igår när jag kom hem?:/
så det blev mest degande och har umgåts me lite vänner på kvällen.

Idag blir det en massa städande och plugg hela kvällen. Imorgon
kommer Aida till mig får se vad vi två kommer hitta på, en hel del
girltalk och lite shopping igen hoppas jag på.
Nu är det inte långt kvar till det överskattande nyåret och jag
åker upp till mina tjejer för att fira i Norrköping, om jag ska vara
ärlig så ser jag fram emot det mer idag än vad jag gjorde igår.
Jag tror vi kommer få det hur kul som helst om man bara tänker
tillbaka till i sommras då det blev en orförglömlig semester.


Kommentarer
Postat av: mirela

svar; ahaa.. men det beror på nog också vem man jobbar för och hur man gör det eller ?

2009-12-27 @ 15:25:13
URL: http://brkicmirela.blogg.se/
Postat av: Ilvic*

Haha visst gör jag :P Det var kul att se dig med! Synd att vi inte hann prata. Jag såg dig ett par gånger innan men var osäker på om det var du. Hade du kul då? :)

2009-12-27 @ 20:24:01
URL: http://satisfaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0