Torsdag

Heey all ! allt bra med er? Vilket underbart väder vi har ute
eller vad säger ni ? men visst därför så jäkla kallt. Det är nog
den stora nackdelen med att det är sol och inte regn på hös/vintern
att det då istället blir svinkallt, men men.

Idag är jag hemma, drick tee och försöker få bort förkylningen +
att jag ska hålla på med pluggandet. Om jag blir bättre ikväll blir
det lite mys med tjejerna får se vart vi kommer hålla hus.
Jag tänker då åka hem i helgen och allt va planerat men nej jag
hinner inte de :( så blir kvar här i Borås tsmans med mitt plugg - blä!

Imorgon är det ingen skola heller, men detta menas inte med helg
utan plugg och lite annat mys på kvällen ;)


love this picture!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0