Underwear


Heej readers ! allt bra med er idag ? själv har jag fått en liten stund
över från lektionen att slänga in med ett snabbt inlägg. Vi håller i fullt fart
på med att förbereda inför två viktiga möten med 2 olika företag som vi
kommer ha på fredag hela dagen. Det går bra än så länge, får se hur det
slutar sen. Jag har även kommit på vad jag vill göra till min nästa kollektion
och jag vill hålla på att designa lite underkläder vilket jag tror kan bli riktigt kul.
Jag har xantal färger jag ska slösa på, och då blir det nog en kollektion med
ca 20 underkläder & detta ska då skissas på dator och sedan presenteras
i slutet av januari, dags att börja snart kanske.

Idag blir det en hel del plugg när jag kommer hem, måste även städa
och sen laga mat och diska. Men nu back 2 work, Kisses


Kommentarer
Postat av: Marina

Vad roligt att höra! Du kommer säkert lyckas jättebra :) Jag pluggar logistik & ledning på tekniska i Jkpg.

2009-12-09 @ 14:09:51
URL: http://maarinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0