black and white

Heeey readers ! Allt bra med er ?
Moi? ganska seg i kroppen.
Igårkväll var det först lite förfest hos Hanna sen blev det vidare till
Vimmel och efter det hamnade vi på XY. Om jag får kortfatta kvällen
lite snabbt så hade jag det superbra, tråkigt att alla i klassen inte 
kunde hänga på men kul hade vi iaf.

Idag känns dem som jag inteorkar gör någonting fasst jag har tusen saker som ska göras klarttill imorgon. Först ska jag börja röjja undan lite här hemma senåker jag till min moster på middag, kusinerna är hemma från
semestern så där ska man sitta och tjöta lite.

Fler bilder frånigår lägger jag upp lite senare, här får ni iaf en
bild på minoutfit. Oversize tröja från Gina Tricot, Paljettshorts
också från Gina, halsband från JC och väst från Gina.
Dags att rörapå mig lite.




Hörs later ! Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0