fashiondays 09

Heeey all !
Sitter i skolan nu, mötet blev inställt idag så vi har fullt upp med
att förbereda inför morgondagens PV-presenatation.
Måste säga att vi har det riktigt kul i våran grupp - me like !

Jag tänkte berätta att nästa vecka den 26-28 November så är det
fashiondays hör i Borås det kommer att bjudas på mycket olika aktiviteter runt om i modestaden. Om ni vill läsa mer om det så klicka in på
bilden till höger så kommer ni snabbt till infosidan.

Jag sa att jag skulle visa våra designade klänningar för hello kitty igår
men det har jag helt glömt bort, sorry sorry kom på det nu.
Jag lovar att bilderna på klänningarna kommer finnas på min blogg
så snart som ikväll :) nu blir det back 2 work. see yaa !

Kommentarer
Postat av: ANELA

ska :) fin blogg!!

2009-11-19 @ 14:44:34
URL: http://aaanela.blogg.se/
Postat av: Erture

Kika in på min sida. Nya egendesignade smycken och namnsmycken kommer upp hela tiden.

2009-11-19 @ 15:05:14
URL: http://erturesmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0