Fredagsmys



Heeey all! allt bra med er?
Själv mår jag toppen. har precis kommit hem från en fika med Diana, vi satt på Viskan här i stan. Måste påpeka att vädret är hur trist som helst man vet inte om man ska ha paraply eller om man ska låta bli antingen regnar det och då behöver man de, eller så blåser de så mkt så jag nästan flyger upp i luften med hjälp av paraplyet, aa hoppas ni fattar hur jag menar är ganska kass på att förklara:P haha !

Tänkte visa er mina nya söta örhängen.. rosa hjärtan med guldig "gammaldags" ram runt - snygga va? fyndade dem på Gina för 19kr om jag minns rätt.



Något jag älskar förutom hjärtan och rosetter är rosor, vilket gjorde min dag ännu bättre.
Tack för den fina rosen den behövdes verkligen.
Nu får den bosättas hos mig tills den inte vissnar:P

see yaa readers :*


Kommentarer
Postat av: ANELA

bas je rolig haha dör varje gång hon dyker upp i rutan prava drama queen :D

2009-11-21 @ 12:55:46
URL: http://aaanela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0