helgen






Heeey all !
Känns som ett år sen jag skrev här sist, men det
är det ju klart inte. Det är bara det att jag varit hemma
hos min kära familj under dem senaste dagarna och det
har varit hur mysigt som helst. Det har även hittats på
andra saker vilket öven det har lyckats bra.

Igår blev det lite shopping på A6 och sen blev det lite
familjefest i värnamo och sen ledde det till Växjö där
kvällen slutade lyckad. Ja det är ungefär så min helg
såg ut, massa skratt och prat och även en hel del mat.

Jag kom precis hem till Borås, pappa gick nyss utanför
dörren och nu sitter jag här själv igen :P funderar på vad
jag ska äta, men först måste jag röjja undan alla grejjer
jag har fått med mej hit. Tog även med mig cykeln denna
gången så får vi se hur ofta jag kommer va ute och cykla
vilket jag tror kommer bli väldigt sällan nu när jag är van
att ta bussen eller bilen överallt.

Jag kanske visar det jag shoppade lite senare ikväll
men nu måste jag göra lite nytta, ikväll är det fotboll
ska sitta spikad framför tven :)

dags att kila, kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0