I Love Chocolate


Jag vill ha choklad - är så suuugen ! men jag har lovat
mig själv får inte äta så mkt sött mer, måste tänka på
mina tänder och kroppen. Men visst ser bilden läcker ut ?
Heidi Klum vet verkligen hur man gör mig svartsjuk.

Nog om henne och Choklad, vi kan gå över på fotboll.
Mitt älskade Barca spelade mot Inter Milan precis och
gissa om det gick bra? SJÄLVKLART dem sviker mig
sällan och denna gången slog dem vinst med 2 -0 - härligt !
Stackars dej E, nu har du inte mig att reta, nu kan jag dryga mig med dej istället. Hade även ett låååångt samtal med min kära Amela som jag saknar väldigt mycket, imorgon åker hon och bror till Ullared och ja jag är svartsjuk på dem för jag vill också dit :( .. men på fredag kommer jag hem och då ska vi umgås - jippi!

Ska snart göra klart lite småskisser som vi ska ha klart till imorgon, är så seg innan jag ska börja med allt.
Sen blir det nog sova om en lite stund, vill helst vara pigg imorgon till skolan. Godnatt all ! Kisses


Kommentarer
Postat av: Tobias

Det tycker jag du ska göra :)

2009-11-24 @ 23:02:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0