Knee high socks


knä/lår höga strumpor till det nya året tycker jag är något man kan se fram emot,
iaf jag. Jag tycker detta är supersnyggt och funkar bra till olika klädesplagg,
även till olika klimat. Är det kallt ute så kan du ha ett par strumpbyxor under
och är det sol och värme så tycker jag att man ska ha bara ben vilket jag
tycker är snyggast, men man får avgöra lite själv vad man känner för.
Jag vet inte riktigt om jag själv hade passat i det, man ska som sagt också
kunna bära upp det, och enligt mig funkar det inte på vem som helst!

Men om jag säger såhär, långa lagomsmala ben är ett bra exempel
på att det kan sitta snyggast, eller vad tycker ni om den nya trenden?


Kommentarer
Postat av: vesna

jaa :) den e jättefin..

2009-11-24 @ 13:06:41
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: ANELA

bas je snyggt =)

2009-11-24 @ 16:57:14
URL: http://aaanela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0