Plain & pure by Selma


Andligt, Enkelt & snyggt ! Det var ugefär så jag tänkte när började designa klänningen.
Jag tänkte även mycket på färg, modell och material.
Färgerna tänkte jag pink champagne och fusion Coral,
enkla som kan kännas aktuella för både vardags och även fest.
Modellen skulle vara enkelt, rakt med en liten touch av trendigt,
vilket jag valde att lägga till med puffärmar som jag tror kommer
komma mycket av i dem nya trenderna. När det kom till val av möster och
material så fasstande jag direkt för det randiga vilket jag själv använder
mycket och en trend jag tror på nu framöver,
Bomull i material känndes rätt båda andligt och skönt.
Så detta blev min designade klänning som jag tror starkt på,
skulle även funkat bra i andra färger. Tycker ni som jag så kan ni lägga en röst på mig,

Klicka HÄR så kommer ni till sidan där ni röstar och kommenterar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0