Tisdag





Godmorgon bloggen ! Sovit gott ?
Själv försov jga mig lite, men kom ändå i tid till skolan. Väntar på att min lektion ska börja (modeteckning). Inställd datalektion pga av krångel med schemat, lika bra tycker jag :P.

Idag har jag på mig mina underbara boots jag inte visat för er.
Måste säga att jag aldrig förr haft på mig skönare. så goa och mjuka att gå i - ni anar inte.

Idag blir det ännu mer plugg än igår så det gäller bara
att vakna upp i verkligheten, fasst jag känner att jag
skulle behövt denna veckan till att komma till liv lite känner jag.
Längtar till torsdag då får jag åka hem till smååååland - jippi !

dags för lektion! laaater readers, kisses

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

SV; TACK SÅ MYCKET!

2009-11-24 @ 11:11:08
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0