Vera Face Kit


Heeey all ! Kom hem för en liten stund sen, blev en halvdag i skolan och sen va
de ut att käka me tjejerna ALLE - mums ! Har även varit duktig och gick in på
Apoteket för att hitta lite ny ansiktstillbehör, känner att jag måste börja ta hand om
mitt ansikte lite bättre igen och där hittade jag ett jättebra erbjudande från Vera
där det ingick Face Gel, Face Toner, dag/natt Cream & detta för bara 229 kr.
Jag har inte testat Vera på ansiktsprodukter tidigare men det ska tydligen vara bra
så det är värt att ge ett försök. Är det någon av er som kanske använder eller vet
om det är bra så kan ni bara lämna en kommentar.

Snart ska ja börja med mitt pluggande, har en hel del denna veckan.
Intte långt kvar innan "jullovet" och praktiken så man måste göra deta
bästa ifrån sig innan man lämnar detta året och börja på nästa.

Meeen nu vill jag tiden ska gå fort fram helst läggdag så ja kan börja
med att testa demhär produkterna. Hörs later ! kisses

Kommentarer
Postat av: h

sv; tack så mkt sötnos :)

2009-11-30 @ 19:53:07
URL: http://fattigamiljonarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0