Äntligen helg !

Heej bloggen ! Sitter fortfarande fast i skolan har inte kommit hem än.
Idag var det en sjukt lååååång och ganska jobbig dag i skolan, förberedande
inför nellymötet på måndag och allt annat som skulle fixas och blablabla jaa ni
fattar säkert. Nu ska de blir skönt med helg, imorgon blir det götet med tjejerna
och sen blir det flytt på söndag ! Jaa det blir ändå ingen lugn helg men skönt
på samma gång. Meeeeen nu hejdå jag ska inte sitta här mer ! hoppas att ni
har haft en toppen dag och hoppas ni får en ännu bättre helg ! Kisses
Saknar köpenhamn

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaha :) jag sitter och drogar musik haha :)

2010-02-27 @ 11:38:52
URL: http://selmass.blogg.se/
Postat av: Lisa

BRA, jag stanna dock inte över natten elle så, så det var mkt att göra. Men jag tyckte att det var hur kul som helst :) Väldigt inspirerande att fortsätta kämpa mot en karriär! Vad kollade ni på??

2010-02-28 @ 02:02:15
URL: http://sixteenfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0