Tillbaka i "bloggvärlden"

Heeej bloggen ! Måste börja med att säga att jag har saknat att skriva här.
Jag tog mig en liten " paus " från det mesta och även från bloggen. Det har hänt
en hel del medans jag har varit borta. Fashion week i Köpenhamn, snöoväder,
fått en lägenhet i stan, varit hos familjen och så har jag även hunnit vara sjuk.
Men nu är jag tillbaka och ska skärpa mig med uppdateringen. Hoppas allt är
bra med er och att alla har överlevt det här snöovädret som har påverkat alla
mer eller mindre. Ikväll ska jag försöka lägga mig ganska tidigt (snart) så jag
pallar dagen i skolan imorgon, sen är det helg och på söndag flyttar jag !
Ska bli riktigt skönt att flytta ner till stan, visst en lägenhet som är mindre än
den här men då bor jag iaf centralt och slipper busskort och krångel.
Godnatt lovers ! Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0