Blakan night

Sitter i skolan nu, har snart lunch sen blir det nog plugg inför tentan vi ska ha nästa vecka.
Jag känner att jag får lite panik då jag inte haft någon tenta på evigheter och jag är sämst
på att träna in, om någon har något bra pluggtips så fram med det :P förutom att jag inte
ska sitta med datorn på eller typ glo på tv. Men något bra tips hade inte varit fel.
På torsdagkväll åker jag hem tll päronen om inget ändras i planeringen.
På fredag blir det party för min del, det blir Karlssons i Jönköping där det blir balkannight,
sen blir det nog mkt plugg i helgen också. Nu så är jag superhungrig så vi hörs later ! Kisses

Kommentarer
Postat av: jasmina

om du tuggar tuggummi när du pluggar ska info:n tydligen fastna lättare.. prova! ;)

2010-01-27 @ 20:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0