Klantskalle


Ibland vill jag bara typ vända mig själv upp och ner för att se om min
hjärna fungerar som den ska..hur klantig får man vara ? Jag har hela
tiden trott att imorgon 4e januari är det vecka 2 och då ska jag vara på
nelly som vanligt klockan 08:00 men gissa att jag får reda på att det
bara är vecka1 imorgon och att jag typ har stressat sönder mig för att
hinna med allt som ska vara klart me skolan. Nu kan jag "nästan" slappna
av lite och få ner mina magsår (känns nästan som jag har det). Imorgon måste
jag till läkaren tidigt fattar inte vad det är för fel på min mage den är verkligen
inte som den ska på senaste tiden, hoppas på inget alvarligt :( buuuhu:$

Dags att fixa lite tee innan jag kryper ner under täcket och somnar.
Natti natti lovers vi hörs imorgon. Kisses


Kommentarer
Postat av: Hanna

snygga skor

2010-01-04 @ 22:05:45
URL: http://hannaceric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0