Tillbaka till flugan

Fick en intressant kommentar av någon anonym person med att jag
skulle ge exempel på vad jag menade med att alla hade fluga på nyår
och vissa bar inte upp det på "rätt sätt" de finns som sagt inget sätt men
på ett sätt som jag tycker, och exempel på hur man bar upp den fint.

Jag hittade ingen bild på hur jag menar med att bära upp den fult då
tänkte jag istället beskriva det lite kort.

Fult (enligt mig): När man har fått reda på att det är snyggt med fluga
och man ska försöka ha på sig det på nyår men egentligen aldrig annars
hade haft det, så tar man på sig en vit vanlig skjorta med noll passform
liksom nästan lite för stor, inte instoppad i byxorna utan bara häger sådär
löst ner för överkroppen och över byxorna sen sätter man flugan där, en
svart vilket är standard eller någon annan enfärgad tex röd! Vilket enligt
mig ser skit trist ut. Det var de jag menade me fult och de ja skrev som
en present.

(sen finns de väldigt stor skillnad på dem som bär upp flugan med vit
skojrta skitsnyggt och det är dem som har en snygg skojrta lite mer fast
mot kroppen med en bra passform och sen en matchande fluga till och
där så funkar den svarta eller röda flugan då kan det bli riktigt nice men
med en stor hängig skjorta så är det så TRÅKIGT och meningslöst !)


Snyggt enligt mig:
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe jaså?

2010-01-06 @ 23:27:12
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

jaha ooh så vacker stad! jag är från ljuija och prijedor :)

2010-01-06 @ 23:40:39
URL: http://selmass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0