Jag känner att våren är här

Heej bloggen ! Idag har det varit en såndär skön och solig dag, lite kyligt dock men
ska inte klaga. Det blev en hel del promenader och en hel del skratt med tjejerna.
Jag var även en sväng på stan för att jag skulle hitta skor till mig men tror ni det finns
någon bra skobutik i Borås? NEJ :( .. hinner inte åka till Göteborg och jag behöver ett par
nya vårskor kan inte gå i bootsen längre och vill inte bara använda converse.
Får åka en sväng till knalleland på torsdag och se om jag lyckas hitta något bra, tills dess
får jag antingen ha converse eller svättas i mina boots.
Sitter just nu och pluggar och lyssnar på Hanka - voljelaaaa sam voljelaaaa, voljela sam znam !
Men slut på vilandet och tbx till plugget :/ vi hörs lovers ! kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0