Min nya lya

Hon älskar rosa och mode/design är hennes vardag, i den här
inredningen inspirerades jag utifrån min personlighet och jag tror
man direkt kan se att detta är min lya, jag bor nu mera i centrala Borås
som ni kanske redan visste. ingen ny inredning allt är precis som
det var i min förra lägenhet bara det att jag trivs mycket bättre vart jag
bor just nu. Sorry för seg update av bilder på lägenheten (sorry sanda)
men jag vet knappt vart jag har mitt huvud är fullt uppe i en massiv period
där hantering av hundra bollar i luften är en fördel. Imorgon åker jag och
Karin till nelly en sväng, länge sen jag var där nu så det ska bli kul.
Nu blir det duschen sen läggdags (försöka iaf), kisses lovers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0