My new dress

Köpte den här underbara klänning/tunica i fredags när jag var ute på stan.
Den kommer från Kappahl och är en perfekt vår/sommat klänning!
Igår var jag i Göteborg hela dagen hade en helt underbar dag med min
underbara Diana. Det blev först shopping, sen köpte vi rosor till varanndra
eftersom man vet hur glad man blir för blommor. Sen åt vi mat och
var tillbaka i Borås vid halv 10 på kvällen. Jag fick med mig hem ett par
nya jeans och en bikini men inga vårskor:( vilket jag mestadels åkte dit för.
Men ska inte ge upp med letandet. Dags att städa lite vi hörs later lovers
jag ska försöka visa mina nya jeans och bikini :) Kisses lovers !

Kommentarer
Postat av: tava ;*

varsågod :D

vad ska du göra idag då ?D:D

2010-03-28 @ 12:44:23
URL: http://tavas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad söt klänning!=)

2010-03-30 @ 20:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0