PringlesTime =D

Heej bloggen ! Sitter i skolan just nu håller på med lite grafiskdesign samtidigt som vi håller på att käka oss feta med pringles orginal. Idag har min dator krånglat hela tiden speciellt internet vilket stör mig såååå mycket eftersom jag sitter och arbetar vi datorn hela tiden och det har blivit min vardag. Jag och Isabel tog en liten paus med plugget och passade på att fota oss lite i våra snygga anknäbbar, nice va? Jaa man måste ha roligt på dagarna för att orka med alla arbetstimmarna. Nu är det inte långt kvar tills vi slutar sen blir det tvättstugan för min del. Men dags att ta mig tillbaka till verkligheten så jag kan gå hem sen, later lovers ! Kisses

kvack kack ;P


Kommentarer
Postat av: Nikolina

ååh pringles! :)

2010-03-17 @ 15:45:50
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

srry för sent svar men jag mår bra :) sj+:)

2010-03-17 @ 20:53:39
URL: http://selmass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0