Underbart

Heeej bloggen och mina kära läsare !
Idag är jag verkligen på topphumör, vaknade av  solen som lyste så underbart.
Började med en god frukost sen blev det fika med mammi på altenen.
Nu strax ska jag iväg på en promenix med mormor och befter det duscha och
kolla outfit för kvällen, åker till niina senare och där blir det fest och firande.

Det känns riktigt skönt att vara hemma i småland under helgen tror det var just
detta jag behövde att komma bort från Borås lite och slippa tänka på skolan och
bekymmer. Nästa vecka blir det full rulle igen massa projekt på G och nu är det
inte långt kvar till examen Goosh vad tiden har gott fort och juni är jag färdig, men
vart hamnar jag då ? Det ska bli spännande har börjat söka lite jobb men inget spikat
eller klart ännu. 

Dags att kila, vi hörs later lovers får se om jag kan visa upp kvällens outfit. Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0